I'll always remember you





Bild tagen från mileyraycyrus.webblogg.se

Jag minns en dag när jag satt och kollade på TV i mitt rum och jag råka bläddra förbi till Disney Channel.
Där var det en tv-serie som jag aldrig hade sett eller hört talas om. Jag blev väldigt nyfiken på vad det var för något så jag fortsatte att se. Jag kollade på fler avsnitt och sen var jag fast.
Hannah Montana blev en av mina absoluta favorit tv-serier. Jag älskade musiken och jag älskade skådespelarna.
Speciellt Miley Cyrus. Tyckte det var så coolt att hon och jag var lika gamla.
Jag har vuxit upp med denna serie och att se allt på serien är nyttigare än vad man tror. Man lär sig så mycket tycker jag genom alla misstag Miley gör i serien och allt hon vill dölja och dess konsekvenser som följer med. Jag var 13-14 år då jag såg Hannah Montana för första gången och nu är jag 18 år.
Jag har fått växa upp tillsammans med Miley och se hur hon utvecklas för varje år.
Jag kommer sakna Hannah Montana så grymt mycket :/ men samtidigt är jag väldigt nyfiken på vad Miley ska hitta på. Miley kommer att gå långt, hon har flera filmer som hon ska göra. Och hon ska fortsätta att släppa skivor :)
Det här är bara början för Miley än :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: