"Miley är en lögnare"

En av Mileys bästa kompis när hon var liten talar ut om Miley. Hon pratar om att Miley påstog att hon var den mobbade och retade men i själva verket var der Miley som mobbade andra! Nicole Mullen-Holm som var hennes bästis sa såhär till Radar Online, "Miley är en lögnare som mobbade andra flickor och var en riktig b*tch för
alla!"

Nicole forsatte med att säga,
" Jag är så i chock att Destiny, åh, jag menar Miley, skrev en bok om att vara offer för högstadiet när hon själv var medelvärldet tjej på vår skola."


Hon sa även:
"Jag minns henne skrika åt en överviktig tjej kalla henne 'lesbisk' och 'flata'. Miley var cheerleader och var med i mängden. Hon var aldrig mobbad i grundskolan eller högstadiet. Om någon ens rörde henne skulle det ha varit slutet på världen. Hennes pappa som äger skolan!"



Jag tror inte riktigt på detta. Varför skulle Miley ljuga om något sånt? och hon skulle nog inte heller skriva om det i sin självbiografi om det inte var sant. Miley skulle inte ljuga om sitt liv och det skulle inte hennes familj heller göra.  Det är nog mer att Nicole är den som är avundsjuk på Miley.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: