Miley vill samla familjen till födelsedagen

I Torsdags,några minuter efter att Miley hade repeterat till EMA's, satte Miley sig ner med  MTV NEWS för att bland annat prata om hennes planer inför sin 18 års dag, så här reflekterade Miley det,

''Jag tänker inte ha det helt vilt. Jag vill bara ha en rolig fest och sen kanske ta med min familj på semester.. det skulle bli riktigt häftigt. Vi behöver alla ta tid och spendera mer tid tillsammans.
Så det skulle vara roligt om vi kunde gå ner till stranden eller något.


Jag har ingen aning vart vi ska men någonstans nära vattnet. Jag är en sorts vatten människa och bara måste vara nära vattnet. Jag älskar vara ute med en båt på havet.''

-Källa,MTV

Miley och hennes mamma

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: